Wiki A dobraxe en galego
Advertisement

A base de datos da dobraxe en galego.

Queres achegar unha Ficha? Pica nunha das seguintes ligazóns:

Ou ben mándanos unha mensaxe á adobraxegalega@gmail.com se quere achegar calquera dato que falte ou estea errado. A meirande parte dos datos dos actores de dobraxe están sacados de oído, e inda que o intentamos facer o mellor posible, non somos perfectos e pódesenos pasar algún que outro dato incorrecto. Moitas grazas.

Contido

Ligazóns

ATENCIÓN

https://adobraxe.fandom.com é unha páxina realizada como HOBBY e SEN ANIMO DE LUCRO. Esta non é unha páxina oficial dos actores, estudios ou outros profesionais da dobraxe. Os administradores non se fan responsables das opinións que se poidan facer nos comentarios así como os contidos e datos das webs de terceiros ligadas dentro desta páxina. Se calquera profesional non desexa que o seu nome conste na páxina ou ben saír como "Privado" na base de datos, por favor, póñase en contacto cos administradores.

NOTA LEGAL SOBRE AS FOTOS

As fotos achegáronse polos actores ou son extraídas das páxinas oficias dos actores. Se quere que a súa foto apareza na web ou ben solicitar que a súa foto non apareza, contacte cos administradores da páxina. Moitas grazas pola súa colaboración.

Contácto

adobraxegalega@gmail.com

Quen somos

Somos fans da dobraxe galega. Ante todo esta páxina creouse co maior respecto e admiración polo traballo dos profesionais da dobraxe. Como fans deles a intención e dar un pouco de visivilidade ó seu traballo e ter un sitio onde ter unha base de datos, xa sexa para consultas ou por simple curiosidade. Non pretendemos perxudicar a ningún profesional. Apoiamos o audiovisual galego e se chegas a ler isto pregamos poidan asinar esta petición para podermos gozar de máis contido en galego nas novas plataformas dixitais.

Advertisement